Monika Makoś

LOT zamówiła strategię promocji Kołobrzegu i regionu

LOT zamówiła strategię promocji Kołobrzegu i regionu
Monika Makoś

LOT zamówiła strategię promocji Kołobrzegu i regionu. Agencja z Krakowa za wzór stawia duńskie hygge i slow life

Lokalna Organizacja Turystyczna zamówiła strategię promocji miasta i regionu Kołobrzeg na lata 2017- 2023. Wykonała ją firma Eskadra z Krakowa, która reklamuje się hasłem „some think new” i oferuje „świeże podejście”. Jej strategia dla Kołobrzegu jednak nie zaskakuje oryginalnością - większość pomysłów, które tam znajdziemy, doskonale już znamy.

Pozostało jeszcze 84% treści.

Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.

Zaloguj się, by czytać artykuł w całości
  • Prenumerata cyfrowa

    Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 2,46 zł dziennie.

    już od
    2,46
    /dzień
Monika Makoś

Dodaj pierwszy komentarz

Komentowanie artykułu dostępne jest tylko dla zalogowanych użytkowników, którzy mają do niego dostęp.
Zaloguj się

plus.gs24.pl

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2019 Polska Press Sp. z o.o.