Agnieszka Domka-Rybka

Żabka chce udawać pocztę, by zarabiać we wszystkie niedziele

Większość sklepów tej sieci ma status placówki pocztowej, ponieważ franczyzobiorcy podpisali odpowiednie umowy. Fot. Żabka Większość sklepów tej sieci ma status placówki pocztowej, ponieważ franczyzobiorcy podpisali odpowiednie umowy.
Agnieszka Domka-Rybka

Żabka wie, jak ominąć zakaz. Będzie placówką pocztową, na co zresztą pozwala jej prawo, ponieważ od 2012 roku współpracuje z narodowym operatorem.

Znana sieć nie od razu wpadła na taki pomysł. Gdy na początku kwietnia pytaliśmy w biurze prasowym Żabki, jak czynne są sklepy w wolne niedziele otrzymaliśmy następującą odpowiedź: „Zgodnie z zapisami ustawy franczyzobiorcy Żabki mogą prowadzić działalność w niedziele objęte ograniczeniami, pod warunkiem realizowania sprzedaży osobiście i na własny rachunek. Sami decydują o ewentualnych zmianach i z wyprzedzeniem informują o nich swoich klientów.

Jak sklepy sprytnie próbują ominąć zakaz handlu? O tym w dalszej części artykułu.

Pozostało jeszcze 85% treści.

Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.

Zaloguj się, by czytać artykuł w całości
  • Prenumerata cyfrowa

    Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 2,46 zł dziennie.

    już od
    2,46
    /dzień
Agnieszka Domka-Rybka

Gdybym nie była tu, gdzie jestem, może prowadziłabym jakąś dużą firmę. Bo w tematyce biznesowej czuję się jak "ryba w wodzie" (i nie ma to żadnego związku z drugim członem mojego nazwiska). Większość moich artykułów dotyczy gospodarki. Choć nieraz, by się "zresetować", sięgam także po tematy społeczne. Od kilku lat prowadzę portal strefabiznesu.pomorska.pl, który jest mi bardzo bliski. Zżyłam się z nim i podglądam go nawet na urlopie - z tęsknoty.

Dodaj pierwszy komentarz

Komentowanie artykułu dostępne jest tylko dla zalogowanych użytkowników, którzy mają do niego dostęp.
Zaloguj się

plus.gs24.pl

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2019 Polska Press Sp. z o.o.