System uznał, że jednocześnie jechał pociągiem i rowerem. Społeczny audyt Szczecińskiego Roweru Miejskiego

Czytaj dalej
Fot. Fot. Sebastian Wołosz
Marek Jaszczyński

System uznał, że jednocześnie jechał pociągiem i rowerem. Społeczny audyt Szczecińskiego Roweru Miejskiego

Marek Jaszczyński

Społecznicy odwiedzili 21 stacji w dzielnicach: Śródmieście, Prawobrzeże, Zachód, Północ. Dokonali 75 prób wypożyczenia rowerów, z czego powodzeniem zakończyło się 65 wypożyczeń. Sprawdzili stan techniczny 65 losowo wybranych rowerów miejskich. Jakie usterki?

W 65 sprawdzonych rowerach aż 39 miało niesprawne światła. Część rowerów w ogóle nie posiadała lampek. Częstym problemem było zakleszczenie

przekładni i brak możliwości regulacji siodełka. Były również siodełka odchylone od poziomu - tu regulacji można dokonać tylko przy użyciu specjalnego klucza. Zdarzało się, że biegi przeskakiwały same, bądź zmiana biegu w manetce nie powodowała
zmiany w mechanizmie. Najmniej zastrzeżeń było do hamulców przednich. W sumie na 65 sprawdzonych rowerów tylko 12 egzemplarzy było w pełni sprawnych.

Pozostało jeszcze 73% treści.

Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.

Zaloguj się, by czytać artykuł w całości
  • Prenumerata cyfrowa

    Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 2,46 zł dziennie.

    już od
    2,46
    /dzień
Marek Jaszczyński

Witam! W "Głosie Szczecińskim" zajmuję się bieżącymi sprawami naszego miasta i regionu, a szczególnie komunikacją. Bywa też, że piszę o historii i o wojsku

Dodaj pierwszy komentarz

Komentowanie artykułu dostępne jest tylko dla zalogowanych użytkowników, którzy mają do niego dostęp.
Zaloguj się

plus.gs24.pl

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2019 Polska Press Sp. z o.o.