Norbert Obrycki: Rozmawiamy z różnymi ugrupowaniami opozycyjnymi o wspólnej liście wyborczej

Czytaj dalej

Norbert Obrycki: Rozmawiamy z różnymi ugrupowaniami opozycyjnymi o wspólnej liście wyborczej

W jakiej kondycji jest stocznia Gryfia?

Stocznia jest obiektywnie w złej kondycji, mówią o tym dane, które zostały już udostępnione parlamentarzystom, choć większość informacji jest przed nami ukrywana. Świadczą o tym również głosy, które płyną z samej firmy, wymiana pism właściciela ze związkami zawodowymi. Także politycy Prawa i Sprawiedliwości wielokrotnie twierdzili, że firma jest jeszcze przed restrukturyzacją, która jest niezbędna. Nie wystarczy pompować pieniądze publiczne, trzeba mieć pomysł jak mają one pracować. Trzeba wiedzieć, jaką rolę ma odgrywać Gryfia w skonsolidowanym przemyśle stoczniowym w Szczecinie. Na razie doki są puste, nie ma zamówień, jedyne zamówienie publiczne promu jest realizowane w dziwny sposób, nie ma projektu. Podtrzymujemy również pierwotną opinię, że to, co nazwano stępką, powstało bez projektu, poza zwyczajowym prawem i obyczajem.

Nie ma projektu promu, nie wiadomo ile będzie kosztował i jaki jest termin realizacji.

Podaje się koszt 400 mln złotych, a eksperci twierdzą, że może to być ponad dwa razy więcej.

Czy stocznia ma wystarczający potencjał, by zbudować taki prom?

Pozostało jeszcze 85% treści.

Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.

Zaloguj się, by czytać artykuł w całości
  • Prenumerata cyfrowa

    Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 2,46 zł dziennie.

    już od
    2,46
    /dzień

Dodaj pierwszy komentarz

Komentowanie artykułu dostępne jest tylko dla zalogowanych użytkowników, którzy mają do niego dostęp.
Zaloguj się

plus.gs24.pl

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2019 Polska Press Sp. z o.o.