Medialna kampania bez trzymanki. Jak TVP, Polsat i TVN przedstawiały kandydatów

Czytaj dalej
Fot. Collage, fot. Pixabay
Maciej Czerniak

Medialna kampania bez trzymanki. Jak TVP, Polsat i TVN przedstawiały kandydatów

Maciej Czerniak

Wiadomości TVP poświęciły połowę czasu przeznaczonego kandydatom tylko na jednego z nich, Andrzeja Dudę. To wniosek z obserwacji dokonanych przez toruńską fundację Instytut Dyskursu i Dialogu. W raporcie znalazła się również TVN i Polsat. Eksperci wskazują na model informowania przez TVP bliski „cenzurze prewencyjnej”.

W wieczór wyborczy Zbigniew Ziobro zauważył, iż: „Nie powinno być tak, że część mediów staje się sztabem wyborczym jednego z konkurentów”. Trudno o celniejszą ocenę ze strony Ministra Sprawiedliwości i Prokuratora Generalnego, choć zapewne chodziło mu o inne media niż wielu ludziom. Jeszcze jednak zanim wybrzmiały te słowa, monitoringiem kampanii zajęli się działacze toruńskiej fundacji.

W wieczór wyborczy Zbigniew Ziobro zauważył, iż: „Nie powinno być tak, że część mediów staje się sztabem wyborczym jednego z konkurentów”. Trudno o celniejszą ocenę ze strony Ministra Sprawiedliwości i Prokuratora Generalnego, choć zapewne chodziło mu o inne media niż wielu ludziom. Czytaj więcej w pełnej wersji artykułu. 

Pozostało jeszcze 92% treści.

Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.

Zaloguj się, by czytać artykuł w całości
  • Prenumerata cyfrowa

    Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 3,69 zł dziennie.

    już od
    3,69
    /dzień
Maciej Czerniak

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2024 Polska Press Sp. z o.o.