Zbigniew Marecki

Energa chciała ukarać swojego klienta, choć ten dwa lata nie dostawał faktur

Pracownicy Energi zapewniają, że już zakończył się okres problemów z rozliczeniami z klientami z powodu błędów systemowych Pracownicy Energi zapewniają, że już zakończył się okres problemów z rozliczeniami z klientami z powodu błędów systemowych
Zbigniew Marecki

Czytelnik był oburzony postępowaniem Energi po ponad dwuletnim okresie problemów z fakturami. Po naszej interwencji dostawca prądu wycofał się z karnych odsetek

Witold K. z Krępy Słupskiej od sierpnia 2015 r. do listopada 2017 r. nie otrzymywał rozliczeń za zużytą energię od Energi.

- Pomimo wielokrotnych monitów i próśb (około 10 razy), zarówno na platformie energa24, jak i na infolinii, przez cały ten okres nie otrzymaliśmy żadnej faktury ani nie mogliśmy dokonać tzw. samorozliczenia za zużytą energię - opowiada jego żona. W końcu nadeszła faktura na kwotę przeszło 4,5 tys. zł.

Pozostało jeszcze 80% treści.

Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.

Zaloguj się, by czytać artykuł w całości
  • Prenumerata cyfrowa

    Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 3,69 zł dziennie.

    już od
    3,69
    /dzień
Zbigniew Marecki

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2024 Polska Press Sp. z o.o.